listopada 30, 2019

Przepisy na Andrzejki

Andrzejki tuż tuż.
Część z Was zapewne spędzi ten czas z rodziną lub znajomymi. 
Będziecie świętować imieniny Andrzeja albo po prostu urządzicie imprezę - w końcu każda okazja jest dobra 😁


Dlatego dziś zebrałam kilka pomysłów na przekąski, które możecie zaserwować swoim bliskim.
Myślę, że wśród moich propozycji każdy znajdzie coś dla siebie.

COŚ SŁODKIEGO



















SAŁATKI











COŚ NA CIEPŁO















I na koniec mój osobisty faworyt:


Uwielbiam to danie przede wszystkim dlatego, że po prostu bardzo mi smakuje 😄
Ale bardzo fajne w nim jest też to, że można serwować je zarówno na zimno, jak i na ciepło. Ja postawiłam na wersję na zimno, ale jeśli wolicie drugą opcję, możecie upiec je w piekarniku - będą pyszne i chrupiące, a unikniecie smażenia w głębokim tłuszczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger