listopada 25, 2019

Owsianka z kiwi i bananem

Poniedziałek nie należy do moich ulubionych dni tygodnia...
Dlatego robię co mogę, żeby go sobie umilić w miarę możliwości małym nakładem pracy własnej 😄

Aby mieć dobry dzień, trzeba go dobrze zacząć - a więc na początek śniadanie!

Ponieważ zawsze walczę o każdą minutę snu jedną moich ulubionych śniadaniowych opcji jest owsianka - przygotowuję ją dzień wcześniej wieczorem, a rano tylko podgrzewam i dodaję dodatki, na które akurat mam ochotę (albo które akurat mam w kuchni 😉)
Dzisiaj do owsianki dodałam kiwi i banany.

Owsianki z kiwi i bananem - przepis na 2-3 porcje

Do przygotowania owsianki będziesz potrzebować:
  • 1/4 szklanki płatków owsianych,
  • 2 szklanki mleka,
  • łyżeczkę ksylitolu,
  • banana,
  • kiwi.

1. Do garnka wsyp płatki, zalej mlekiem, dodaj ksylitol i gotuj do zgęstnienia.
2. Kiwi i banana obierz, a następnie pokrój w plastry.
3. Ugotowaną owsiankę przełóż do miseczki i na wierzch połóż plasterki owoców.


Ja punkt pierwszy wykonałam wczoraj, wiec dzisiaj rano zostało mi dodać owoce i mogłam zacząć dzień pysznym śniadaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger