stycznia 23, 2021

Zupa-krem z brokułu

Zupa-krem to zazwyczaj przepis na szybki obiad.

Nie inaczej jest w przypadku zupy-krem z brokułu. Jest prosta i szybka w przygotowaniu, a do tego pyszna. Jest to też świetny sposób na bezbolesne przemycenie w diecie większej ilości warzyw 😉

W zeszłym roku przygotowałam zupę-krem z brokułu z dodatkiem sera camembert i grzanek.

Tym razem ser sobie darowałam, a ziemniaki zastąpiłam cukinią. Dla podkręcenia smaku dodałam chili, a jako chrupiący dodatek użyłam kiełków.


Zupa krem z brokułu - przepis na 8 porcji

Do przygotowania zupy będziesz potrzebować:

  • 2 brokuły,
  • cukinię,
  • główkę sałaty (opcjonalnie),
  • szczyptę chili,
  • sól i pieprz do smaku,
  • 2 litry wody.

1. Warzywa umyj, brokuł podziel na różyczki, a cukinię pokrój w kostkę.
2. Przygotowane warzywa wrzuć do garnka, zalej wodą i gotuj do miękkości.
3. Pod koniec gotowania możesz dodać porwane liście sałaty.
4. Zawartość garnka zblenduj, dopraw solą, pieprzem i chili do smaku.
5. Zupę podawaj z dowolnymi kiełkami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger