lutego 04, 2020

Gofry jaglane

Lubicie gofry?
To świetna propozycja na słodkie drugie śniadanie - czasem są takie dni, że ochota na coś słodkiego jest po prostu zbyt silna 😄
W jeden z takich dni przygotowałam sobie gofry jaglane z owocami - pyszne, zdrowe i słodziutkie.

Takie gofry przygotujecie bardzo szybko i wszyscy chętnie je zjedzą, zarówno dzieci, jak i dorośli 😉

Dla wielbicieli wytrawnych gofrów też mam coś dobrego - gofry jaglane z jajkiem sadzonym.

Gofry jaglane - przepis na 8 sztuk

Do przygotowania gofrów będziesz potrzebować:
  • 200g mąki jaglanej,
  • 2 łyżki ksylitolu,
  • pół szklanki mleka,
  • 2 jajka,
  • 1/5 szklanki oleju,
  • łyżeczka proszku do pieczenia,
  • dowolne owoce.

1. Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj, po czym odstaw na 30 minut.
2. Wylewaj porcje ciasta na gofrownicę i piecz - czas pieczenia zależy od mocy gofrownicy, więc musisz robić to na oko 😉
3. Na gotowe gofry nałóż porcję owoców - ja zdecydowałam się na maliny i jeżyny, bo ich kwaskowy smak fajnie mi pasuje do słodkich gofrów.


2 komentarze:

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger