stycznia 27, 2020

Szybka zupa pomidorowa

Uwielbiam zupy.
Ciepłe, pyszne i pożywne - idealne, gdy wracam zmarznięta do domu i chcę się szybko czymś rozgrzać.

Nie zawsze jednak mam czas, by przygotowywać barszcz czerwony czy kapuśniak.
A czasem po prostu nie mam sił ani ochoty spędzać w kuchni więcej czasu, niż absolutne minimum.

W takich chwilach ratuję się moją ulubioną pomidorówką na skróty, czyli z wykorzystaniem przecieru pomidorowego 😁

Szybka zupa pomidorowa - przepis

Do przygotowania zupy będziesz potrzebować:
  • 3 marchewki,
  • 3 pietruszki,
  • pół selera,
  • pora,
  • cebulę,
  • 500ml przecieru pomidorowego,
  • czubatą łyżkę domowej przyprawy do zup,
  • natkę pietruszki do posypania.

1. Warzywa obierz, umyj i ugotuj z nich bulion z dodatkiem przyprawy (tutaj znajdziesz przepis na domową przyprawę do zup).
2. Wywar połącz z przecierem pomidorowym i zagotuj.
3. Przed podaniem zupę posyp natką pietruszki. Możesz też zabielić jogurtem - ja dodałam łyżkę jogurtu do talerza z zupą.

Uwielbiam pomidorową z ryżem 😋
Szybko, łatwo i przyjemnie. A na dodatek pysznie 😋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger