listopada 19, 2019

Mrożone warzywa i owoce

Zdarzają się takie dni, gdy naprawdę nie mamy czasu na gotowanie obiadu od zera.
Albo wracamy późno po całym dniu pracy i nie za bardzo mamy siłę, żeby jeszcze spędzać w kuchni kolejne pół godziny albo więcej.

W takie dni ratunkiem mogą okazać się mrożonki, o których pisałam już we wpisie Mrożonki - tak czy nie?
Jeśli wybierzemy mrożone warzywa, np. gotowe mieszanki na patelnię, przygotowany posiłek będzie smaczny i zdrowy.
Ale możemy też wybrać konkretne warzywo i przygotować z niego np. zupę-krem.

Ja dziś postawiłam na groszek i przygotowałam z niego właśnie zupę-krem.
Oczywiście nie musicie sugerować się zdjęciem - ja kupiłam groszek Hortexu, bo akurat taki był w sklepowej zamrażarce, ale nada się każdy mrożony groszek 😉
Groszek ugotowałam w litrze bulionu (tutaj znajdziesz przepis na domowy bulion warzywny) z dwoma ziemniakami pokrojonymi w kostkę, po czym zblednowałam na gładką masę i dodałam odrobinę soli i pieprzu do smaku.
W międzyczasie na patelni szybko podpiekłam pokrojony w kostkę chleb i tak przygotowane grzanki wrzuciłam do zupy.
Gotowe - szybko, prosto i smacznie 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger