sierpnia 16, 2019

Awokado zapiekane z jajkiem i pomidorem

Kilka dni temu pisałam o awokado.
Jego właściwości zdrowotne są szeroko znane, warto więc włączać je do swojej diety na różne sposoby.
Poprzednim razem pokazałam Wam przepis na pastę jajeczną z awokado. Dziś pokażę, jak w inny sposób przygotować ten pyszny owoc - tym razem zapiekłam go z jajkiem i pomidorem.

Awokado zapiekane z jajkiem i pomidorem - przepis na 2 porcje

Do przygotowania zapiekanego awokado będziesz potrzebować:
  • awokado,
  • 2 jajka,
  • pomidora,
  • 2 łyżeczki startego parmezanu,
  • sól i pieprz do smaku.

1. Nastaw piekarnik na 180 stopni C.
2. Umyte awokado przekrój na pół i obie połówki lekko wydrąż.
3. Do tak przygotowanych połówek owocu wbij po jednym jajku, dodaj po połowie pokrojonego pomidora i przypraw solą oraz pieprzem.
4. Na koniec obie połówki posyp startym parmezanem.
5. Tak przygotowane awokado włóż do nagrzanego piekarnika na 20 min.

Tak przygotowane awokado możesz zjeść samodzielnie, ale warto podać z pieczywem - ja przygotowałam sobie grzankę i skroiłam dodatkowo kilka pomidorków koktajlowych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger