listopada 27, 2023

Sałatka z fetą, rzodkiewką i słonecznikiem

W niektóre dni robienie kolacji to zadanie, które trudnością dorównuje niemal zdobyciu górskiego szczytu. A że fanką chodzenia po górach nie jestem, możecie sobie wyobrazić mój entuzjazm do gotowania w takie dni...

Gdy wracam do domu wieczorem do domu po całym dniu pracy moją ulubioną opcją na kolację jest coś, co przygotowałam już dzień wcześniej 😆 Nie zawsze jednak coś takiego mam. Wtedy czas na moją drugą ulubioną opcję - sałatkę, którą mogę przygotować dosłownie w 2 minuty!


Sałatka z fetą, rzodkiewką i słonecznikiem - przepis na 4 porcje

Do przygotowania sałatki będą Ci potrzebne:

  • opakowanie roszponki,
  • 20 rzodkiewek,
  • 150g fety,
  • 4 łyżki pestek słonecznika.
Do przygotowania sosu będą Ci potrzebne:
  • 3 łyżki oliwy z oliwek,
  • łyżeczka octu jabłkowego,
  • łyżeczka musztardy,
  • sól i pieprz do smaku.

1. Rzodkiewki pokrój w plastry.
2. Fetę pokrusz na mniejsze kawałki lub pokrój w kostkę.
3. Wszystkie składniki sosu dokładnie wymieszaj.
4. Na talerz wyłóż porcję roszponki, na to plastry rzodkiewki i kawałki fety, całość posyp słonecznikiem i skrop sosem.

Sałatka najlepiej smakuje z grzankami z razowego chleba 😋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger