września 12, 2020

Koktajl owocowy z mandarynką

Mandarynki zawsze kojarzą mi się z Bożym Narodzeniem.

Choć jednak do świąt wciąż daleko, w sklepach już pojawiły się pierwsze dostawy mandarynek.

Uwielbiam te owoce, nie mogłam więc się oprzeć i od razu kupiłam 😄


Gdy sezon jest w pełni potrafię jeść mandarynki w ilościach niemal hurtowych - po prostu obieram i jem cząstkę po cząstce.

Teraz jednak postanowiłam wykorzystać je troszkę inaczej i na ich bazie przygotowałam koktajl owocowy.

Robiąc przegląd zamrażarki znalazłam zamrożone truskawki i maliny, do tego dodałam świeże kiwi, banana dla zagęszczenia i szklankę mleka. W połączeniu z sokiem z mandarynek wyszedł świetny koktajl owocowy 😃


Koktajl owocowy z mandarynką - przepis na 3-4 porcje

Do przygotowania koktajlu będziesz potrzebować:

  • sok z 5 mandarynek,
  • banana,
  • kiwi,
  • 10 truskawek,
  • garść malin,
  • szklankę mleka.

 

1. Wyciśnij sok z mandarynek.

2. Banana i kiwi obierz ze skórki.

3. Wszystkie owoce dokładnie zmiksuj z mlekiem.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger