czerwca 13, 2020

Sałatka wiosenna

Choć pogoda za oknem na to nie wskazuje, to wciąż jeszcze mamy wiosnę.
Jest tak gorąco, że nawet nie myślę o tym, by gotować cokolwiek na śniadanie.
Dlatego tym razem postawiłam na pyszną, wiosenną sałatkę - szybka, prosta do przygotowania i przede wszystkim syci, ale nie rozgrzewa 😉

Sałatka wiosenna - 2 porcje

Do przygotowania sałatki będziesz potrzebować:
  • pęczek rzodkiewek,
  • 6 pomidorków koktajlowych,
  • ogórka,
  • 2 jajka,
  • pół sałaty lodowej,
  • pół opakowania dowolnych kiełków,
  • 4 łyżki jogurtu naturalnego,
  • ząbek czosnku,
  • pół łyżeczki natki pietruszki,
  • szczyptę zielonej czubrycy,
  • łyżeczkę musztardy.

1. Jajka ugotuj na twardo i ostudź (ja ugotowałam już wczoraj wieczorem - dzięki temu dzisiaj nie musiałam nawet odpalać kuchenki, a jajka miałam już gotowe wystudzone do sałatki 😉). Gdy już będą ostudzone pokrój w ćwiartki.
2. Do jogurtu dodaj posiekany czosnek, przyprawy, musztardę i dokładnie wymieszaj.
3. Pokrój warzywa - rzodkiewki w plasterki, ogórka w kostkę, pomidorki na połówki.
4. Sałatę lodową porwij na mniejsze kawałki i wrzuć do miski, po czym dodaj przygotowane wcześniej warzywa.
5. Na wierzch sałatki ułóż pokrojone jajka, zalej sosem i posyp kiełkami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger