września 02, 2019

Mini omleciki z warzywami

Omlet jest bardzo fajną propozycją na pyszne i pożywne śniadanie. Jest prosty i szybki w przyrządzeniu. Jest też bardzo uniwersalny - można go przygotować z najróżniejszymi dodatkami, co kto lubi.

Klasyczny omlet to roztrzepane jajka usmażone na patelni.
Ja przygotowałam swoje śniadanie trochę mniej tradycyjnie - zrobiłam je w postaci mini omlecików z warzywami.

Mini omleciki z warzywami - przepis na 2 porcje

Do przygotowania mini omlecików będziesz potrzebować:
  • garści świeżego szpinaku,
  • pół czerwonej papryki,
  • 2 jajek,
  • 20g mozzarelli,
  • soli i pieprzu do smaku.

1. Warzywa umyj, liście szpinaku posiekaj, a paprykę pokrój w drobną kosteczkę.
2. Mozzarellę pokrój w drobną kostkę.
3. Połącz warzywa z mozzarellą, dodaj 2 jajka, wszystko dokładnie wymieszaj i dopraw solą i pieprzem do smaku.
4. Do foremki na muffiny wsadź 6 papilotek i rozlej do nich przygotowaną wcześniej masę.
5. Omleciki piecz w piekarniku nagrzanym do 180 stopni C  przez 15-20 minut.

Tak przygotowane mini omleciki możesz podać z dowolnymi dodatkami - ja podałam z ogórkiem kiszonym, pomidorkami koktajlowymi i kromką chleba.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger