sierpnia 19, 2019

Czekoladowa owsianka z owocami

Nie zawsze rano jest czas, aby od zera przygotować zdrowe, pożywne śniadanie, zwłaszcza jeśli mamy ochotę na śniadanie na ciepło.
Ja jestem typem, który będzie walczył o każdą minutę snu więcej. Między innymi dlatego uwielbiam owsianki! Bazę owsianki, czyli płatki z mlekiem mogę spokojnie przygotować sobie dzień wcześniej wieczorem, a rano wystarczy tylko, że podgrzeję i dodam dodatki - pyszne ciepłe śniadanie gotowe!
Dziś pokażę Wam przepis na pyszną owsiankę, którą możecie zrobić po mojemu na dwa razy lub, jeśli macie czas, tradycyjnie rano od a do z.

Czekoladowa owsianka z owocami - przepis na 1 porcję

Do przygotowania owsianki będziesz potrzebować:
  • 3 łyżki płatków owsianych,
  • 200ml mleka,
  • 2 kostki gorzkiej czekolady,
  • wybrane owoce - ja wykorzystałam maliny, jeżyny oraz czerwone i czarne porzeczki.

1. Do garnka wsyp płatki, zalej je mlekiem, dodaj 2 kostki gorzkiej czekolady i gotuj do zgęstnienia.
2. Ugotowaną owsiankę przełóż do miseczki i dodaj owoce.
3. Jeśli użyjesz kwaśnych owoców lub owsianka będzie dla Ciebie zbyt wytrawna może polać ją łyżeczką syropu z agawy lub miodu.

Płatki możesz ugotować dzień wcześniej, tak żeby rano, jeśli spieszysz się do pracy lub szkoły, tylko ją podgrzać i dodać owoce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger