października 26, 2019

Owsianka z gruszką i orzechami

Dawno już nie jadłam na śniadanie owsianki, a skoro miałam rano trochę wolnego czasu, postanowiłam to dzisiaj nadrobić.

Owsianka jest o tyle wdzięcznym daniem, że przyjmie niemal wszystko - łatwo dobrać do niej dodatki z tego, co akurat jest w kuchni.
A ponieważ ja akurat miałam gruszki i orzechy, wyszła owsianka z gruszką i orzechami.

Owsianka z gruszką i orzechami - przepis na 2 porcje

Do przygotowania owsianki będziesz potrzebować:
  • 2 szklanki mleka,
  • pół szklanki płatków owsianych,
  • łyżeczkę ksylitolu,
  • 2 gruszki,
  • garść orzechów,
  • cynamon. 

1. Do garnka wsyp płatki, zalej mlekiem i dodaj ksylitol, po czym gotuj do zgęstnienia.
2. Gruszkę i orzechy pokrój na małe kawałki.
3. Ugotowaną owsiankę przełóż do miseczki, na wierzchu połóż kawałki gruszki i orzechów.
4. Na koniec posyp wszystko cynamonem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Z notatnika dietetyka , Blogger